Wednesday, May 18, 2022

Masajul Picioarelor

MASAJUL PICIOARELOR ✨👣✨

  ✓👣 O femeie a scris că bunicul său a decedat la vârsta de 87 de ani și nu a suferit de dureri de spate, dureri articulare, dureri de cap sau pierderi de dinți, după ce a fost sfatuit de o prietenă în vârstă, pe când locuia în Calcutta, să își ungă cu ulei de plante tălpile picioarelor înainte de a dormi. Este cea mai bună sursă de tratament fizic și vindecare.
  ✓👣 Un student mi-a spus: 
- Mama a insistat să aplice uleiul în același mod;  👁️Apoi a spus că a avut deficiențe de vedere de când era copil și că, pe măsură ce continua acest proces, lumina i-a revenit treptat în ochi. Ochii ei au devenit mai sănătoși.
  ✓ 👣Un om de afaceri mi-a scris că a plecat în vacanță la Chitral. A petrecut noaptea într-un hotel de acolo și nu a putut dormi, așa că a ieșit la plimbare afară.  O bătrâna l-a întrebat: „Ce-i în neregulă?”  El a spus: Nu pot să dorm!  Ea a zâmbit și a spus: Ai ulei?  El a spus că nu, așa că i-a daruit uleiul și a spus: „Frecați tălpile picioarelor pentru câteva minute”.  A făcut-o și în scurt timp sforăia.
  ✓👣 Masajul tălpilor picioarelor cu ulei înainte de culcare noaptea te face să dormi mai bine și ameliorează oboseala.
  ✓👣 O altă persoană mi-a scris: am avut o problemă la stomac. După ce mi-am masat ulei pe stomac și tălpile picioarelor înainte de a dormi două zile la rând, problema stomacului meu a dispărut.
  ✓👣 O altă persoană a raportat: acest proces are de fapt un efect magic.  Masajul tălpilor picioarelor cu ulei înainte de culcare noaptea mi-a dat un somn foarte confortabil.
  ✓👣 Am aplicat acest truc acum 15 ani. De asemenea, masez tălpile picioarelor copiilor mei cu ulei, ceea ce îi face foarte fericiți și sănătoși.
  ✓ 👣O altă femeie a scris: Mă dureau picioarele și tălpile.  Am început să mi le masez cu _ulei de măsline_ zilnic timp de două minute înainte de a mă culca noaptea. Acest proces mi-a ușurat durerea din picioare.
  ✓👣 Picioarele mele erau mereu umflate și când mergeam, eram obosit. Am început să aplic acest masaj cu _ulei de migdale sau de măsline_ pe tălpile picioarelor înainte de a mă culca noaptea. În doar două zile, umflătura picioarelor mele a dispărut.
  ✓👣 Acest sfat este minunat, mai bun decât somniferele și vă oferă un somn confortabil.  Acum dorm cu ulei pe tălpile picioarelor în fiecare seară.
  ✓👣 Picioarele bunicului meu au ars și l-a durut capul.  Când a început să aplice ulei de măsline sau migdale (genul pe care îl avea) pe tălpile picioarelor, durerea a  dispărut.
  ✓👣 Altcineva a spus: Am avut o problemă cu tiroida.  Mă dureau tot timpul picioarele. Cineva mi-a sugerat să le masez cu ulei înainte de a mă culca noaptea. O fac permanent. Acum sunt în general calm.
  ✓ 👣O altă mărturie: am hemoroizi de doisprezece ani.  Prietenul meu m-a dus la un doctor chinez pe nume Hakim, care avea 90 de ani. El a sugerat să-mi frec cu ulei picioarele între degete și între unghii și a spus: Adaugă patru până la cinci picături de ulei la buric și du-te la culcare.
 👣Am fost foarte confortabil cu acest sfat și mi-a rezolvat problema de constipație. De asemenea, îmi ameliorează oboseala din corp și ma simt confortabil.  De asemenea, previne sforăitul.
  ✓👣 Un alt caz: am simțit durere la picioare și la genunchi. De când am citit acest lucru, fac zilnic masajul cu ulei pe tălpile picioarelor și mă face să am somn.
  ✓👣 De când am început să folosesc rețeta de masaj cu ulei pe tălpile picioarelor înainte de a mă culca noaptea, durerile de spate s-au potolit și îi mulțumesc lui Dumnezeu că dorm bine.
  👣 Secretul este foarte simplu, scurt și ușor, peste tot și pentru toată lumea.  _*Puneți orice ulei (migdale, măsline, nucă de cocos etc.) pe tălpile picioarelor și peste tot piciorul, timp de trei minute.*_  
Nu uitați niciodată să masați tălpile picioarelor la culcare și să masați copiii în același mod. Faceți din aceasta o rutină pentru tot restul vieții. Atunci veți vedea plinătatea naturii ... servește toată viața.
  ✓👣 Conform medicinei chinezești antice, există aproximativ 100 de _puncte de presoterapie_ pe tălpile picioarelor.  Organele umane sunt, de asemenea, tratate cu presiunea și masajul acestor puncte.
Cu drag 👁️pentru voi. ♥️🌺

 ✨👣✨👣💥👣
Sursa: 
Romulus Moldovan

No comments:

Post a Comment